0168-321 689

VOORSTELLEN

BCBM is in 2012 begonnen als eenmanszaak en groeide al snel uit tot VOF met administratief medewerker en stagiaireplaats. Daarnaast is BCBM sinds 2015 ook een Franchise-organisatie en de eerste Franchisenemer is begin 2015 gestart met haar werkzaamheden. BCBM wordt jaarlijks gecontroleerd door accountant en de rechtbank.

 

Ons uitgangspunt is dat u uw eigen pad loopt en zelf de verantwoordelijkheid neemt die u aan kan. Wij stimuleren een goede samenwerking en leggen de nadruk op een concrete en transparante communicatie onderling. Daarnaast werken we ook samen met uw netwerk, zoals ouders en betrokken hulpverleners, zoals ambulante begeleiders.

 

De meerwaarde van BCBM is dan ook de ervaring met werken met multi problem situaties en de complexiteit van communicatie voor u en uw netwerk, zoals ouders en andere hulpverleners. Dankzij goede samenwerkingsverbanden met verschillende partijen, weet BCBM wie er ingeschakeld kan worden om uw woon- en leefsituatie te verbeteren of op te lossen. Het digitale tijdperk verplicht ons hierin mee te denken waardoor u 24/7 inzage heeft in uw dossier.

 

Ieder mens is uniek en heeft een eigen pad een eigen plan een eigen doel.

 

Ik ben Sandra van Houts, professioneel bewindvoerder.

 

Ik heb brede ervaring op verschillende terreinen. In de financiële dienstverlening werkte ik adviserend aan particulieren en adviseurs met betrekking tot sparen, assurantiën, hypotheek en pensioen praktijken. Binnen de gezondheidszorg werkte ik als zorg coördinator en persoonlijk begeleider van personen met psychische problemen en/of een verstandelijke beperking. Ik heb hen begeleid in hun ontwikkeling naar en bij zelfstandig wonen.

 

Ik ben benoemd door de rechtbank in Bergen op Zoom als professioneel bewindvoerder, curator en mentor.

Mijn naam is Joost de Vries, Na een aantal jaren werkzaam te zijn in de IT-sector als systeemontwerper en programmeur heb ik besloten de overstap te maken naar financieel beheer. Mijn ervaring op het vlak van implementeren van processen en procedures en mijn kennis van computers en systemen zet ik in om ons bedrijf kwalitatief beter te maken om zo onze cliënten beter te kunnen bedienen.

 

Ik vind het belangrijk de mensen achter het dossier te blijven zien. Beschermingsbewind is geen wiskunde of papierwerk, het is ook oog hebben voor de impact die de maatregel heeft in leven van onze cliënten. Daarom is het contact zo belangrijk. Ik streef er naar altijd te kunnen uitleggen wat ik doe en waarom. Omdat cliënten daar recht op hebben.

 

Sinds het voorjaar 2015 ben ik, Plony Beelen, zelfstandig werkzaam onder de vlag van BCBM. Na vele jaren ervaring in het management – op uiteenlopende plaatsen binnen justitie, psychiatrie en de zorg voor verstandelijk gehandicapten miste ik het direct contact met mensen. Daarom heb ik het roer omgegooid en wil ik me nu inzetten voor individuele mensen die ik bij naam ken en die ik iets te bieden heb:

 

Door begeleiding en hulp bij het beheren van het budget en de administratie (uitkering, belasting, verzekering etc.) kan ik mensen ondersteunen of (tijdelijk) de last van de zorg om hun levensonderhoud (helpen) dragen. Het geeft vaak een stuk rust en ontspanning als die zaken – vrijwillig of door een rechter opgelegd – overgenomen en op orde gebracht kunnen worden. Voor mij is het belangrijk om in goed overleg ondersteuning te bieden waar dat nodig is en zoveel mogelijk verantwoordelijkheid en keuze bij de cliënt te laten. Dat kan door regelmatig contact en in wederzijdse openheid en vertrouwen, voor een korte termijn of onbepaalde tijd, al naar gelang de wensen en mogelijkheden, de leefsituatie en behoefte van de cliënt.

 

Ik ben Ria Brood en sinds 1 februari 2017 heb ik mij als zelfstandige bewindvoerder aangesloten bij BCBM.


Na lange tijd gewerkt te hebben in de financiële dienstverlening ben ik als zelfstandige gaan werken als Seniorenadviseur. Ik begeleid en ondersteun cliënten bij hun (financiële-) administratie en het regelen van zorg.
 

Om mijn cliënten zo goed mogelijk te kunnen adviseren heb ik de opleiding Zorgconsulent gedaan. Ik ben ervan overtuigd dat financiën en zorg samengaan.
 

Ik wil mijn cliënten oprechte aandacht geven, hun zorgen uit handen nemen, zodat zij meer rust en stabiliteit in hun leven krijgen.

Hoi, hoi, ik ben Peggy Schöner en sinds september werk ik bij BCBM als administratief medewerkster.
Al mijn gehele werkzame leven ben ik naar volle tevredenheid administratief, commercieel, ondersteunend actief.


Daarnaast lag mijn passie bij het trainen van paarden op een zo natuurlijk mogelijke manier.
Ik vind het prettig om er voor te zorgen dat andere mensen goed en liefst nog beter hun werk kunnen doen en ik heb graag contact met mensen.


Dit laatste heb ik nu dus bij BCBM gevonden.

Sinds juni 2017 ben ik, Suzanne Roovers, werkzaam als assistent bewindvoerder bij BCBM. 

Ik ben al ruim 20 jaar werkzaam in de financiële dienstverlening en heb al een aantal jaar ervaring als assistent bewindvoerder. 


Ik vind het heel leuk om contact met cliënten te hebben en ervoor te zorgen dat onze cliënten krijgen wat ze verdienen.
 

Ik ben Hans Fiolet en werk al mijn hele werkzame leven in de financiële wereld. 


Vanaf oktober 2017 heb ik me als zelfstandige aangesloten bij BCBM. 


Ik ben een doener. Het helpen van mensen, om rust in hun financiën te krijgen, ze daarbij goed te begeleiden en duidelijk en eerlijk  te communiceren staat bij mij hoog in het vaandel. 


En ook dat mensen datgene krijgen waar ze geen weet van, maar wel recht op hebben.

Ik ben Jolanda van Genk en sinds september 2018 werkzaam als assistent bewindvoerder bij BCBM.

 

Hiervoor ben ik jarenlang werkzaam geweest in het bankwezen. Daar heb ik altijd een administratief, commercieel, ondersteunende rol vervult.  

 

Bij BCBM zal ik samen met de bewindvoerder klaar staan om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.